61 666 06 90
530 717 916
530 777 606
61 666 06 91

biuro@r5studio.pl

R5 Maciej Augustyniak
os. Stare Żegrze 103/10
61-249, Poznań

Pokaż na mapie

Czasy wyszukiwania firm w książkach telefonicznych oraz w gazetach mijają bezlitośnie. Bez własnej strony internetowej mogą obejść się niektóre sklepy spożywcze, kwiaciarnie, apteki, czyli podmioty bazujące na lokalnym konsumencie, a dokładniej – na przechodniu. Natomiast firma, która chce być dostrzeżona przez klientów poszukujących konkretnego towaru bądź usługi, musi posiadać dobrą i widoczną w sieci stronę WWW. Inaczej po prostu nie istnieje.

Zdradziliśmy już, że strona musi być widoczna. To oczywiste, bo nawet najlepsza witryna, jeśli nie będzie pojawiać się w wyszukiwarce (lub będzie pojawiać się jako pięciotysięczna w kolejności) nie przyniesie większych korzyści. A co to znaczy, że strona musi być dobra? To jest bardzo proste i wcale nie zależy od niczyjego gustu. Strona WWW musi spełniać swoją rolę, czyli informować. Tymczasem internet roi się od serwisów, które najpierw każą nam oglądać jakąś zacinającą się animację, a następnie lawirować wśród ogromnych kaskad okienek z tekstami, skaczących banerów i czego tam jeszcze...

Klient, który odwiedza po raz pierwszy stronę danej firmy, nie robi tego po to, by podziwiać zdjęcie córki szefa z pieskiem. Klient chce informacji. I chce tę informację uzyskać w jak najkrótszym czasie, dlatego dostęp do niej nie powinien przypominać gry zręcznościowej.

Klient nie zawsze będzie odwiedzać naszą stronę za pośrednictwem swego laptopa czy peceta. Obecnie około 40% ruchu w internecie generują urządzenia mobilne (tak, tak, świat kręci się coraz szybciej!). Tymczasem procent witryn, które są w pełni przystosowane do tego typu urządzeń jest zdecydowanie mniejszy. Co robi klient, gdy wejdzie na stronę, która nie chce współpracować z jego oczekiwaniami? Najczęściej opuszcza ją i szuka czegoś innego. Być może właśnie stracił okazję na bardzo dobrą i tanią usługę. Być może właśnie ta firma straciła dobrego i stałego klienta... Zawiniła zła strona.

Ponieważ ten tekst robi się już nieco za długi, to teraz tak w telegraficznym skrócie:

  • wszystkie strony internetowe, które oddajemy klientom, wdrażamy w oparciu o system CMS (system zarządzania treścią);
  • już w podstawowej (i atrakcyjnej) cenie, nasze strony zawierają takie funkcje, jak: integracja z Facebookiem, mapka, formularz kontaktowy, galerie zdjęć etc.;
  • bez żadnych dopłat robimy strony responsywne (dostępne dla urządzeń mobilnych);
  • jesteśmy partnerem Google, dzięki czemu nasi klienci otrzymują bon o wartości 250 zł do wykorzystania na reklamę w wyszukiwarce Google (Adwords);
  • wiele usług związanych z tworzeniem i utrzymaniem stron WWW opisujemy w oddzielnych zakładkach (warto zajrzeć!);
  • nie popełniamy tych wszystkich błędów, które opisaliśmy.

Oczywiście wszelkie szczegóły, włącznie z wyceną zlecenia, uzgadniamy indywidualnie. W tym celu zapraszamy do zakładki KONTAKT.

Darmowa wycena

Ile będzie kosztować Twoja strona internetowa? Napisz do nas, to nic nie kosztuje.